Thumb
28 Nov

Novi stari ponudnik oglaševanja na prostem

V zadnjih tednih smo na oglasnih panojih po državi opazili nov logotip – Insmedia – in začeli ugotavljati, za katerega ponudnika gre.

Objavljeno:

četrtek, 27. November, 2025

Ugotovili smo, da gre za podjetje Insmedia (insmedia.eu), ki ponuja različne oglaševanja na prostem, med drugim klasične billboarde, LED-zaslone in »nadstandardne površine«.

Iz ponudbe na spletni strani ni jasno, koliko površin katerih formatov ponujajo, kje imajo oglasne površine, kakšne so cene in podobno. Podrobnosti pa nam po poizvedovanju tudi niso želeli predstaviti, saj »o ponudbi obveščajo samo partnerje, s katerimi sodelujejo«.

Odkup oglasnih površin podjetja Amicus

Pri Insmedii nam tudi niso odgovorili na neuradne informacije, da prevzemajo oziroma odkupujejo billboarde pa tudi oglasne površine »supreme«, ki so bili do zdaj v lasti podjetja Amicus. 

Za MM so napovedali zgolj, da bodo popolnejšo ponudbo predstavili spomladi prihodnje leto.

Podjetje Insmedia je bilo sicer ustanovljeno že leta 2012. Lastnica in direktorica podjetja je Mihaela Vidmar Zaviršek, ki je pred leti delala na Metropolis mediji (sedaj v lasti Europlakata Slovenija). 

Podatki o poslovanju za leto 2024 kažejo, da so imeli nekaj več kot dva milijona evrov prihodkov, 185.000 evrov dobička in tri zaposlene sodelavce.

Glede na to, da ima podjetje samo dobrih 90.000 evrov opredmetenih sredstev, lahko sklepamo, da lastnih oglasnih površin do zdaj ni imelo veliko in je verjetno predvsem prodajalo oglasne površine drugih ponudnikov. Poslovanje podjetja pa je dobro, saj niso zadolženi, konec leta 2024 pa so imeli na računu več kot 400.000 evrov sredstev.

Insmedia kmalu drugi ponudnik OOH v Sloveniji?

Če je Amicus dolga leta veljal za drugega največjega ponudnika oglaševanja na prostem in informacije o prevzemanju oglasnih površin podjetja s strani Insmedie držijo, bo prav to podjetje že prihodnje leto postalo številka dve na trgu.

VIR: MM