Thumb
26 Nov

Epica 2025: Med finalisti tudi dva slovenska projekta v treh kategorijah

Epica, oglaševalsko tekmovanje, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, je objavila ožji izbor del. Družba Mastercard Slovenija se bo z dvema projektoma potegovala za tri nagrade.

Objavljeno:

torek, 25. November, 2025

Kot so za MM povedali pri Epici, so bili na tekmovanje prijavljeni štirje slovenski projekti. Družba Mastercard Slovenija se je s projektom »Geste vključenosti«, ki so ga zasnovali v sodelovanju z agencijo Povem, v ožji izbor uvrstila v kategorijah finančne storitve in javni interes – družbeni aktivizem. Med finalisti pa je tudi njihov projekt »Neustavljivi v Planici«, ki so ga zasnovali v sodelovanju z agencijo McCann Ljubljana, prav tako v kategoriji finančne storitve.

Lahko bi rekli, da ima Slovenija še enega finalista – to je kampanja »AI: Affordable Ideal«, ki so jo za kazahstansko banko Forte Bank zasnovali v slovenskem studiu Digital Da Vincis. V ožjem izboru je v kategoriji AI Craft.

Iz regije je med finalisti še bosanski projekt »Čas je, da se ustavimo« (»It's time to stop«), ki so ga za trgovsko verigo Bingo Grup zasnovali v agenciji Via Media, in makedonski »Odplaknimo sovraštvo« (»Flush the Hate«), ki so ga za makedonski Telekom zasnovali v agenciji Saatchi & Saatchi Skopje.

Letos je bilo v ožji izbor uvrščenih 458 del. Največ (138) iz Kanade, sledita ji Nemčija (120) in Francija (101).

VIR: MM