Oktobra je z vplivneži največ oglaševal Spar Slovenija
Najbolj aktivna blagovna znamka na Instagramu je ponovno Spar Slovenija, med najbolj uspešnimi vplivneži v oktobru pa Katka Bogataj, Lili Čadež, Nina Grilc, Katarina Benček ter Tomaž in Tina Martinšek.
Objavljeno:
torek, 18. November, 2025
Epidemic, agencija za vplivnostni marketing, s pomočjo lastnega orodja Avalan za agencije in blagovne znamke pripravlja natančne mesečne analize oglaševanja z vplivneži. Ugotavljajo, da so oglaševalci oktobra skupno objavili 831 sponzoriranih vsebin, v katerih je sodelovalo 299 vplivnežev. *
Oktobra več sponzoriranih objav in manj nagradnih iger
V primerjavi s septembrom je bilo oktobra 15 odstotkov več sponzoriranih objav, ob tem pa je delež nagradnih iger opazno upadel.
»V novembru in decembru pričakujemo ponovni porast nagradnih iger, saj bodo znamke iskale hiter način za povečanje vidnosti v času, ko je digitalni prostor preplavljen z vsebinami (črni petek, praznična sezona),« komentirajo v agenciji Epidemic.
Najbolj aktivne blagovne znamke
V oktobru sta se na lestvici najbolj aktivnih blagovnih znamk pojavila Philips in Hofer.
»Izenačena sta s štirinajstimi objavami, vendar pa je Philips sodeloval s štirinajstimi vplivneži, Hofer pa z desetimi,« razlagajo pri Epidemicu. Tudi oktobra je podjetje Spar Slovenija zasedlo prvo mesto med najbolj aktivnimi blagovnimi znamkami na Instagramu, sledijo Lidl Slovenija, Philips, SWY brand in Hofer.
Najbolj uspešni vplivneži
Na seznamu najbolj uspešnih vplivnežev meseca oktobra so se znašli Katka Bogataj, Lili Čadež, Nina Grilc, Katarina Benček ter Tomaž in Tina Martinšek.
»V oktobru se je kar pet vplivnežev znašlo med najbolj uspešnimi – vsak s štirimi objavami, ki so se uvrstile med top 100 objav glede na vključenost uporabnikov. Ta podatek jasno kaže, da sta bistvo vplivnostnega marketinga še vedno kredibilnost in konsistentnost objavljanja. Znamke, ki gradijo odnose z ustvarjalci na dolgi rok, dosegajo višjo učinkovitost, tako pri odzivnosti sledilcev kot pri konverzijah,« razlagajo pri Epidemicu.
Spar Slovenija med najbolj aktivnimi oglaševalci
Podjetje Spar Slovenija je oktobra »občutno povečalo število sodelovanj« in skoraj podvojilo število objav v primerjavi s septembrom. »Skupno smo zabeležili kar 39 sponzoriranih objav. Spar tako krepi pozicijo enega od najaktivnejših oglaševalcev na področju vplivnostnega marketinga. Njihov pristop je zanimiv, ker ne temelji le na prodajnih akcijah, ampak na vsebinskih temah, povezanih z življenjskim slogom: sezonski recepti, lokalni izdelki, praznični nakupi,« opažajo pri Epidemicu.
Najvišjo stopnjo vpletenosti (engagement rate) je zabeležila znamka MyProtein. Ta je bila skoraj štirikrat višja od oktobrskega povprečja. »To kaže na izjemno močno vez med znamko in njenim občinstvom ter na uspešno kombinacijo relevantnih ustvarjalcev in ciljno usmerjenih vsebin. Fitnes in zdrav življenjski slog sta temi, ki znamki omogočata stabilno prisotnost na trgu skozi celo leto,« komentirajo rezultate.
Celoten mesečni pregled je dostopen tukaj: https://app.avalan.io/reports/Slovenia/oktober-2025/
* Podatki zajemajo le objave, ki so po zakonu jasno označene kot sponzorirane ali kot sodelovanja z blagovnimi znamkami.
VIR: MM
