Diners Club in Mastercard sta novi najboljši par
Dva od vodilnih ponudnikov kartičnega plačevanja sta združila moči v novi kartici Diners Club – Mastercard. Kartica, ki je edinstvena tudi na evropskem trgu, združuje ugodnosti kartice Diners Club z globalno dostopnostjo Mastercarda.
Objavljeno:
torek, 18. November, 2025
Avtor:
Rubikon GRAL
Naročnik:
Sparkasse Pay
Kratek opis akcije: Nova kampanja, ki so jo zasnovali v agenciji Rubikon GRAL, izpostavlja, kako je svet postal en sam, z najboljšim parom kartičnih ponudnikov v denarnici.
»En svet, ena kartica: nova kartica Diners Club – Mastercard je najboljši par dveh močnih svetov in združuje ugodnosti Dinersa in globalne sprejetosti Mastercarda. Kartica, sprejeta povsod – doma, v svetu in na spletu – uporabnikom omogoča dostop do več kot 1400 letaliških salonov, nakupovanje na do 60 obrokov, digitalni onboarding brez papirja in, kar je ključno, uporabo kartice kjerkoli po svetu. Gre za duo, ki ga ne sestavljata le dve blagovni znamki, temveč dve supermoči, združeni v eni sami kartici,« pravijo snovalci akcije.
»Vsak med nami ima svoj najljubši power couple – pa naj bo to filmski dvojec, šampionski sestri Serena in Venus Williams ali pa zakonca Victoria in David Beckham. In prav s to navdihujočo močjo dvojca se ponaša tudi nova plačilna kartica Diners Club – Mastercard. Pod sloganom kampanje ‘Plačuj z najboljšim parom’ smo predstavili, kako ta edinstveni dvojec na veselje vseh nas ustvarja en svet. Z eno samo kartico,« izhodišče celovite kampanje pojasnjuje kreativni direktor Denis Pucelj.
Elementi kampanje: televizijsko, zunanje, digitalno zunanje in digitalno oglaševanje in PR-kampanja
Predstavnica naročnika: Dragana Čosič
Vodja projekta: Aljaž Podlogar
Kreativni direktor: Denis Pucelj
Režiserka in vodja video produkcije: Maja Šest
Direktor fotografije: Rok Mlinar
Tekstopisci: Denis Pucelj, Simona Vidmar in Rebeka Primc
Odnosi z javnostmi: Simona Vidmar
Oblikovalka: Kiti Kelvišar
Družbena omrežja: Rebeka Primc
Spletno oglaševanje: Tina Govednik
VIR: MM
