Thumb
14 Oct

BESTSELLER: Danska modna multinacionalka uradno odprla regionalni sedež za jugovzhodno Evropo v Ljubljani

Dansko modno podjetje BESTSELLER, ki stoji za svetovno prepoznavnimi blagovnimi znamkami JACK & JONES, ONLY, VERO MODA, SELECTED, NAME IT, TOPSHOP in drugimi, je v Ljubljani odprlo svoj regionalni sedež za jugovzhodno Evropo.

V podjetju pravijo, da gre za pomemben mejnik v razvoju podjetja, ki združuje nordijsko poslovno kulturo, trajnostno naravnanost in pristno lokalno povezanost. Pri tem poudarjajo, da jih prav bližina kupcem in razumevanje lokalnih trgov razlikujeta od drugih globalnih modnih podjetij.

Ljubljana kot strateška točka rasti 

Alexander Helmut Korošec, regionalni direktor BESTSELLER Region East, je ob prihodu podjetja v Slovenijo poudaril pomen Ljubljane znotraj širše strategije podjetja. »V Ljubljani gradimo več kot regionalni sedež – gradimo most med severno in jugovzhodno Evropo. Želimo ostati blizu ljudem in kulturi vsakega trga,« je povedal.

Odprtje prinaša tudi nova delovna mesta

Miran Agnič, komercialni menedžer za BESTSELLER Region South East Europe, poudarja, da je BESTSELLER podjetje, ki temelji na ljudeh. »Zavedamo se, da poslovni rezultati prihajajo iz zaupanja, sodelovanja in razumevanja. Ljubljana je idealna lokacija za nadaljnjo rast, saj tukaj povezujemo izkušnje, energijo in priložnosti regije, ki ima izjemen potencial,« je razložil. Dodaja pa tudi, da si želijo, da bi se zaposleni v delovnih prostorih dobro počutili, zato je »nova poslovna stavba v ljubljanskem BTC-ju, DCB Montana, zasnovana z arhitekturno dovršenostjo – tako v svoji zunanjosti kot v skrbno oblikovani notranjosti.«

Od družinske zgodbe do globalne modne sile

Podjetje BESTSELLER je leta 1975 ustanovil Troels Holch Povlsen na Danskem, danes – po natanko 50 letih, pa deluje v več kot 70 državah po svetu, zaposluje več kot 25 tisoč ljudi in ustvarja letni promet v višini približno 4,8 milijarde evrov. Vseh svojih 20 blagovnih znamk razvija samostojno, s čimer ohranja popoln nadzor nad kakovostjo, identiteto ter trajnostnimi in distribucijskimi procesi. Njihov poslovni model združuje lastne prodajalne, e-trgovino in partnerske trgovce. Samo v Evropi ima podjetje več kot 3 tisoč lastnih prodajaln in 20 tisoč partnerskih prodajnih mest.

Inovativnost, tehnologija in trajnost

BESTSELLER se ne vidi zgolj kot modno podjetje, temveč kot trajnostni inovator v modni industriji. S svojo strategijo FASHION FWD si prizadeva za resnične spremembe – tako pri vplivu na okolje kot pri družbeni odgovornosti. Od leta 2018 je podjetje zmanjšalo neposredne emisije CO₂ za 82 odstotkov, z investicijskim programom INVEST FWD pa je v nove trajnostne tekstilne tehnologije vložilo že 25 milijonov dolarjev. Program Factory Standards zagotavlja, da vsi dobavitelji spoštujejo visoke okoljske, družbene in delovne standarde. Sodobne rešitve, kot sta z umetno inteligenco podprto napovedovanje povpraševanja in samodejno obnavljanje zalog (NOOS), omogočajo podjetju, da ostaja učinkovito in odzivno tudi v času, ko je modna industrija v stalnih spremembah, predvsem pa to, da proizvedejo, kolikor verjamejo, da bodo tudi prodali.

»Verjamemo v partnerstvo, ne v prisotnost. Ko uspejo naši kupci in skupnosti, uspe tudi BESTSELLER. Želimo biti soudeleženi pri razvoju lokalnega okolja, ne le prisotni v njem,« je zaključil Miran Agnič.

VIR: MM