Thumb
05 Jun

S HOFERjevimi znamkami se uživa ceneje

HOFER in agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana sta pripravila prvo oglaševalsko akcijo v slovenskem oglaševalskem prostoru, s katero HOFERjeve blagovne znamke postavljajo ob bok priznanim znamkam.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, se s tem hkrati oddaljujejo od cenenih lastnih znamk drugih trgovcev in po vzoru izvorne oglaševalske strategije Aldi UK izpostavljajo objektivno razliko: ceno.

»Ob današnji poplavi trditev o najnižji ceni izginja objektivnost primerjave in primerljivosti. Poslovni model, na katerem temeljijo HOFERjeve lastne blagovne znamke, vse prihranke iz načina poslovanja vlaga v kakovost izdelkov, ki je pogosto tudi nad običajnimi standardi, in ceno, ki je znatno nižja,« pravijo v HOFERju. Dodajajo, da s tem zagotavljajo odlično alternativo za zamenjavo znanim blagovnim znamkam. In ker se kupcem pojavlja vprašanje, ali HOFERjeve znamke lahko ponudijo enako pričakovanje in zadovoljstvo ob nižji ceni, oglaševalska akcija ponuja odgovor in opogumlja menjavo znamke, ne da bi se bilo pri tem treba odpovedati užitku.

»Kupcem smo svoje lastne blagovne znamke želeli predstaviti z objektivno primerjavo cen, ki so nastale na osnovi popisanega povprečja pri drugih trgovcih. Veliko kupcev se namreč ne zaveda cenovnega razpona in s tem prihranka, ki ga lahko s seboj prinese menjava znamke. In ker Slovenci še posebej radi vsak cent obrnemo dvakrat, bo za marsikoga ta razlika dobrodošla. Še posebej, ker z našimi znamkami ne uživaš zgolj ceneje, ampak uživaš tudi visoko kakovost,« povedo pri trgovcu, ki lahko svojo trditev podkrepi s številnimi priznanji s sejma AGRA ali nedavno zlato nagrado v New Yorku za ekstra deviško olje lastne blagovne znamke Gourmet.

Elementi akcije: televizijsko, zunanje, tiskano in spletno oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih, letak, vsebine na kampanjski spletni strani

Predstavnice naročnika: Tamara Frank, Saška Zidanšek, Mojca Kastelec in Ana Kepic

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodji projekta: Špela Petač in Vitan Hodnik

Strategija in načrtovanje: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek

Umetniški direktorici: Nina Hojnik in Petja Selan

Digitalna produkcija: Matjaž Škufca

Izvedbeni oblikovalec: Robert Lupše

Produkcija televizijskih oglasov: Super16

Režiser: Gregor Vesel

Medijski zakup: GroupM

Začetek aktivnosti: maj 2025

VIR: MM